- andra gången gillt.

=D

sitter nu här igen .
vaknade som vanligt tidigt ,
selina ville ut .
sen så har mamma börjat hosta och haft sig någe fruktansvärt,
lite läskigt med tanke på hennes mage ..
vi klädder på oss och drog till akuten för att checka läget ,
hon har nog lunginflamation (stavning?) och hon fick både penicilin och sed någon hostmedicin .

gårdagen spenderades mest hemma ,
men det hände även massvis annat :)
jag träffade liina ! :D:D:D
första gången på skitlänge alltså ,
kändes bra att träffa henne och få snacka lite :)
jag älskar henne , hon är en sån bra vän alltså !

sen när liina skulle dra så drog jag och mötte dennis och arthur ,
jag drog hem och slängde på mig en tröja till sen så drog jag återigen för att möta dennis och arthur,
men den här gången var även fredrik med :)
vi satt och gjorde typ ingenting , sen ville dennis ner på stan så då drog vi ner och kolla .
fanns inge kul där så alla drog hemåt ,
jag drog till mamma som va hos tina ,
vi pysslade lite med några pussel och kuber :O
skitjobbigt :P hahaha
men jag och min classe klarar allt ju :)

ha det bäst !
PUSS :*


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0