- är det något ni vill säga, ja då vet ni vart jag finns.

fatta en sak okai ?
ni ska inte komma här och tro att ni vet allt och kan allt ,
ni är bara patetiska och larviga .
vad folk gör han ni INGET med att göra , right ?
ni ska bara lägga er i och bry er för att ha något att snacka skit om senare .
ni är så jävla töntiga , så hemsk fjolliga .
och ni dömmer andra va ,
ni borde kanske se er själva först , innan ni snackar .
ni vet inte ett skit om det ni sitter och dividerar om .
ska ni promt snacka om någon ni "vet" så kanske det är bäst att ni tar reda på den riktiga "storyn" först !
jag är så förbannat trött på er !
ni ska vara så jävla perfekta och pippinetta !
men snälla , så som ni håller på , så beter man sig inte om man är så bra som ni tror .
jag är inte perfekt eller bra , men jag vet mycket väl att man inte snackar om folk på det sättet ni gör ,
ni borde skämmas !
är det någonting ni har att säga eller vill klargöra eller tycka ,
så kom och säg det öga mot öga istället ,
fast jag vet att ni inte vågar säga något till mig utan passar på när jag inte är där .
patetiskt !

jag må vara liten och "fjuttig" men jag kan vara hur jävlig som helst ,
glöm inte det .
när mina vänner blir inblandade då ser jag rött .


-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?

2009-04-24 @ 10:54:51
URL: http://lisathasrt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0