- det är nått som kan hända vem som helst.

=/

hejsan hoppsan !
vill börja med en stor ursäkt till alla ,
jag har verkligen varit sämst på att uppdatera här nu dom senaste två - tre dagarna .
fråga inte varför , det vet jag inte riktigt själv .
men jag antar att som med allt annat så prioriterar man det viktigaste först .
jag har inte heller mått så bra , är helt slut i kroppen , ont i halsen igen , ont i min "stick" arm , känner mig febrig och sådär kan jag säkert fortsätta tills imorgon om det bara är så .

jaja , slut på klagandet !
va i alla fall på sjukhuset igår och tog något i armen ,
usch jag har såndär sprutskräck och grät som en idiot !
mään när jag väl kommit hem så blev det värre ,
ja va så spänd och rädd och när det släppte så snurrade hela min värld ,
jag blev helt lam , öm och fick skakningar i hela armen .
läskigt , så det vart ingen skola för min del ,
jag menar , om du inte ens kan röra armen , hur ska du då klara allt i skolan ?
i alla fall ,
på kvällen så blev jag medbjuden på tallåsniornas musikal av freddie :D
hade fortfarande ont som fasiken , men jag behövde ju inte röra armen .
musikalen va bra , och bjöd på mycket skratt :)

denna dag , har spenderats i skolan .
har inte haft så mycket att göra i skolan men ändå gick det segt enligt mig .
efter skolan så drog jag och mylööv ner på stan ,
kikade lite , jag fick hem ett par byxor, ett linne och ett par örhängen .
mötte älsklingen och stekarfredrik på stan också , thihih
det slutade med att vi träffade dom igen och satt och "stekte" på en bänk :)
skitsoft fan :)
mylööv drog hem och där satt jag med dessa två knasbollar !
det är nästan läskigt , dom gör nästan allt likadant och säger likadana saker :O
men men en sak är säker !
dom är lika glada och sociala pojkar i alla fall :)
drog hem och va barnvakt åt smasken :) vi kollade disney och käkade glass :)
drog sedan hem till älsklingen !
lotta , mic , leah och liam var där , och även monica ..
lillan va trött och lite gnällig , sprang och höll henne hela tiden som alltid :D
sen så bestämde jag mig ! hon skulle sova !
så jag la henne i min famn , dansade kanske ett varv och sen så kände jag hur det genast blev tyngre , hon sov som en sten ! fortare än fortast gick det !
thihihi !
sen så gick jag och älskling med hundarna hem till lotta och lämnade av liam sen så drog vi hem och nu så ska jag sova !

jag älskar dig rasmus ,
♥♥♥♥



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0