- ditt jävla sågspån.

=D

godmorgon ,
mår riktigt dåligt , har så ont i magen att det inte är sant !
herrejösses , hoppas att det går över i alla fall lite .


gårdagen var väl rätt trevlig ,
mormor var här hos oss igår :)
vill tacka alla för allt !
sen så blir jag lite irriterad på folk som ska vara "intresserade" men som bara total ignorerar och låtsas som ingenting .
som typ :
- vi vet att du fyller men vi låtsas om att vi inte vet något så vi slipper säga grattis .
möööh !
men det kommer väl lite people till mig på lördag :D
myspys ,
träffade kenny igårkväll och jag fick en röd ros av honom :D
visst den var i plast , men så gulligt ,
jag älskar mina vänner .

igiår kväll så städade jag och hugo även hans bur ,
nu har han nytt spån , och allt är sooo fresh !
han har jättefint nu , men jag har fått surrat fast hans hus och det för annars vänder han upp och ner på hela buren ;)
hahah sötnos !

nej men skvier senare .
PUSS :*



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0