- en bästa vän som har allt på känn.

=D

hellu va !
sitter här nu men ska egentligen stå i duschen ,
har som sagt sovmorgon till 12.30 idag så har haft heeela förmiddagen på mig att bara sova ,
trodde jag i alla fall !
vaknade runt halv åtta av att min mördarvovve ville gå ut ,
jaja hon kan ju inte själv så , självklart !
kom in igen och hjälpte mamma med tvätten ,
vi har nämligen tvättid nu ,
hittade även min älskade tröja som varit borta hur länge som helst !
bra där .

nej men nu måste jag duscha så att jag hinner med allt ,
kanske syns i duveholmshallen senare för er som ska dit , om någon ska dit :P
hahah !

PUSS :* 


whit you whit you whit you whit you whit you girl .
love you ♥


-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: ELLEN

<33333

2009-04-17 @ 11:29:09
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0