- ett ljus som var menat för dig.

=D

som sagt ,
vaknade upp brevid en riktigt snygg kille i linköping :O
riktigt sjukt , vi drog upp och käkade frukost och hade oss sedan så har dagen bara rullat på ,
eller ja det har väl hela helgen gjort .

i fredags så åkte vi som sagt till linköping ,
mamma , jag och brorsorna .
och vi hade jättemysigt i solen ,
på lördagen så drog vi till slussarna till göra kanal och satt där i solen ,
riktigt fint ,
sen på kvällen , eller ja runt sex så skulle mamma och max hem !
jag hängde på eftersom att jag skulle byta lite kläder , mata hugo och hämta upp älskling .
när allt va klart så åkte vi tillbaka till linköping .
om ni undrar så vare min morbror som körde .
sen så gjorde vi inte mycket mer än att kolla tv och ha trevlans på kvällen .
söndagen spenderades mest ute , och vi drog in till stan och köpte mjukglass och bara njöt ,
vi va även inne i den stora kyrkan i linköping ,
så mäktigt och fint , säg vad ni vill men det va så underbart fint .
tände också ett ljus , tänkte på många , men det var främst för min morfar .
jag saknar honom ♥
sen så drog vi hem och käkade och killarna ( jimmy , älskling , matthias och marcus) drog och spelade fotboll ,
så jag och mélie fixade med maten och satt och moffa i oss en massa goda "kex" med grejer på som mélie hade fått nys om på någon middag , riktigt gott och supermysigt !
efter så fick jag en massa kläder utav henne :)
hon är så gullig och snäll , inte bara för att man får saker utan för att hon är så naturlig !
jag gillar henne verkligen , man kan prata om allt utan att det känns konstigt på något sett .
och dagen idag då har bara spenderats hemma hos mélie ,
men inte vare något fel med det inte ,
jag gillar't och längtar tills vi ska dit igen !
och hennes son isak är ju så söt !

tack så jättemycket för helgen ! ♥


rasmus ♥


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0