- fight mellan derek och mark.

=D

åååh , grey's anatomy !
det är så sjukt underbart alltså !
love it .
men jag blir bara sur då man vill se mera hela tiden , dom slutar alltid mitt i det mest intressanta .
dagens program var lite knepigt , men att derek och mark skulle börja slåss kom väl lite oväntat ?
eller ja inte om man sett reklamen , men om man tänker i helhet under just det avsnittet .
jaja , dom har ju varsin grey i alla fall .


jaja , dagen han spenderats i skolan mest dårå .
började morgonen med att jobba med bildspelet till montern som vi ska ha på mässan imorgon .
sen så hade vi tydligen vanliga lektioner :O
ahmen ändå !
vi hade bild och jag förstorade upp min bild på mina såkallade "benisar" (enligt mylööv) och det skulle man göra med något som är rutor .. något rutmönster .
sen så är christian petig , gaaaah vart lite grann ledsen då :P

sen så vare datakunskap som ja o mylööv bara behövde gå på för att skriva ut lite papper sen slutade vi det ,
vi snackade med inger ang svenskan och vi fick gå nästan direkt därifrån också :)
hängde med lisa en snabbis innan jag drog hem ,
vi käkade lite chokladbollssmet eller hur alla nu vill uttrycka sig , och sen så kollade vi på tv.
MYSPYS !

i alla fall , ang mässan imorgon så vart de båda mp (medie) klasserna uppdelade i två grupper .
en grupp 1 och en grupp 2.
grejen är den att grupp 1 har typ "jour" från 08.00 - ca 12.00/12.30 eller vad det nu va ..
och grupp 2 har "jour" mellan 12.30-15.00 sen så har dom rast mellan 15.00 och 17.00 tror jag det va , sen därefter ska dom återigen ha "jour" mellan 17.00 - 19.00 !
och gissa vilken grupp jag hamnade i ?
jo nummer två såklart !
men tur vare att jag hamnade med ellen ! ♥

jaja , nu så ska jag ta och hoppa in i duschen och sen så ska jag väl sova ,
har en lååång sovmorgon som väntar mig imorgon ,
börjar ju inte förns 12.30 men ska möta mylööv eller ja ellen 12.10 .
men som det alltid är så kommer ja inte kunna sova länge imorgon bitti ,
typiskt !

nej men nu ska jag bara duscha , byta vatten till hugo , ropa på selina , lägga mig i sängen , försöka sova , vakna , fixa mig lite och sen så skriver jag kanske efter det :)

sov så gott ,
nattinatti !
puss :*

r ♥


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0