- glassa i solens sken.

=D

usch vad jag är slarvig med bloggen !
dagen har i alla fall varit bra !
började med mediakaraktär , vi ska göra någon layout till något lejongrejs .
sen så hade vi lunch , sen efter det hade vi bild ,
på bilden så var vi nere på stora biblioteket för att kolla på estet-bilds utställning .
riktigt fina grejer alltså !
efter det så var det att dra upp till torbjörn och datakunskapen ,
vi håller på och öva på att göra CV ;)
efter det så vart det svenska , eller ja hon gick igenom lite sen så fick vi dra hem .

efter skolan så träffade jag snutten :*
sen så kom julle en stund men drog nästan på dirr .
arthur träffade jag på också minsann .
imorgon så blire najs :)
blir så att jag ska träffa pojkarna :) kommer bli så kul !

jaja , nu ska jag fortsätta käka min glass :P hahaha
jag älskar glass och detta väder

PUSS :*


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0