- här på media så finns det två inriktningar.

=D

tjaaaa va :)
sitter nu här och lyssnar på musik och skriver lite saker jag ska komma ihåg till bokredovisningen imorgon .
dagen har som sagt spenderats mestadels i duveholmshallen !
började med att jag gick upp tidigt som sagt och fixade ,
mötte ellen där vi brukar mötas och sen så gick vi direkt till duveholmshallen .
våran monter var så tråkig :O
i alla fall under bordet där våra mac-datorer stog så lämnades väskor och liknande ,
vi gick runt där men inte många ungdomar var intresserade .
vi sprang runt runt men inget hände ,
event ettorna satt och tog det lugnt .
vi hade estet musik rakt mittemot oss , och han som trummade var skitduktig , och han trummad konstant från när vi började tills vi slutade.
hade lite ont i öronen sen ;)
sen så fick vi en lång rast på två timmar , mellan 15.00 och 17.00
under den tiden så va jag och ellen nere på stan ,
käkade på donken och kollade runt ,
jag hittade massa saker jag vill haaaaa :D
och tack mamma annika som skjutsade oss fram och tillbaka :D
när vi sen kommit tillbaka så hade alla ungdomar dragit ,
det va bara jag , ellen , snutten , bom , julian , therese , elin och några lärare där då ,
vi fixade lite och hade fått frukt och juice :D
som faktiskt stog under vårat bord :D thihih , gömt under tyget , men shhhhh .
vi drack och hade oss och det kom några flera som skulle "värva" folk till media , alltså ettor ,
och även annat folk kom , med andra ord föräldrar !
vi startade och sprang runt som idioter , och vissa eventer satt bara ... IGEN !
vi vart lite sura men vafan , dom sitter väl alltid ?
skitsamma !
jag pratade med många och bra gick det när man kom igång .
trummisen satt fortfarande och spelade , men denna gång lite tystare ;)
när vi sen var klara så var vi i media tvungna att städa och fixa , vi var ju värdar för mässan .
sen så hittade lars en kartong med kokosbollar , så vi som va kvar käkade det och frukt och drack juice .
vi plockade ner , och vissa av lärarna irriterade sig på att eventerna , eller ja vissa av dom bara stog och satt ..
gjorde ingenting .
såå en av lärarna pratade med oss om det ,
hahah , så gåre när man är bekväm och bara tänker på sig själv .
allt slutade lyckligt och jag kände mig nöjd :D
great work allesammans , som gjorde något !


meeen , ska snart sova ,
PUSS :*



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0