- hon sa inte ett ljud.

=D

hejsan råh :D
ber om ursäkt för att jag inte skrev igårkväll men jag hade lite fullt upp .
vart nämligen först med dennis och sedan så gick jag hem och var barnvakt åt max .

vaknade väldans tidigt av att mamma väckte mig då hon hela tiden sprang in och ut ur mitt rum !
hon hostar som en idiot och så vidare. .
fick lov att gå hem till pappa runt halv nio för att hämta medicin , men den hade tydligen gått ut .
pappa och busan hängde med tillbaka och på vägen stannade vi på ica ,
vi band fast busan utanför och gick in , hon sa inte ett ljud och satt helt still .
när vi väl kommit hem så gjorde vi inte mycket mer än att äta frukost .
efter frukosten så skulle mamma och pappa iväg igen ,
jag fick vara barnvakt åt max och det gick som det brukar ..

nu så sitter jag här ensam hemma med busan och hugo .
funderar lite över saker och ting ,
b.la om vad som händer ikväll och sen vad som händer på valborg .
hoppas på att träffa lite roliga människor , och kanske att göra som jag brukar ?
det har nästan nämligen blivit lite utav en tradition att jag umgås med ellen på valborg ,
träffas hon henne , käkar ybergod mat , sjunger singstar och fixar oss .
men men vi får väl se vad som händer i år :)
hoppas på något kul i alla fall :D

nej jag är hungrig som ett djur nu igen ,
dags att leta reda på något gott att äta .
btw så fyller jag på tisdag , då har vi casablanka typ halva skoldagen . hm
jaja !
PUSS :*


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0