- inte en enda sekund.


dagen innan min födelsedag ,
det är hemskt !
jag vill inte fylla år .

det är såhär att jag saknar någon så fruktansvärt mycket .
morfis !
det är så himla tomt här utan dig ,
det går faktiskt inte en enda dag utan att jag tänker på dig ,
dina lekerol-askar i bröstfickan på skjkortan , dina grymt flashiga brillor ,
alltid du att säga :
- men va i den dan' !
haha !
jag älskar dig , jag älskar dig , JAG ÄLSKAR DIG !
jag saknar dig så sjukt mycket !
har tänt ljus för dig nästan jämt , hoppas att du ser att jag tänker på dig .
jag vet i alla fall att du finns där , sitter på min axel när jag står inför svåra beslut .
säger vad som är rätt och fel , utan dig så skulle jag säkert inte förstå det .
det är du som får mig att tänka .
jag älskar dig morfis !

då , nu och föralltid



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0