- lisa, lisa världens bästa lisa.

=D

tänkte att det är väl lika bra att passa på att skriva nu på en gång ,
annars lär jag väl glömma bort det :P
hahah !

ni vet ju som sagt vad jag har gjort på förmiddagen ,
efter det så har jag käkat maaaaaaaat .
det vart tacos ,, mmmmmmums !
sen så har jag bara suttit inne tills nudå ,
jag drog för att träffa kenny ett tag ,
en sådan lustig prick alltså !
thahahahah :D
puss på han va :D

nej men nu måste jag sluta ,
ska hoppa in i duschen och röja lite snabbt i mitt rum ,
dags att storstäda ordentligt imorgon ,
fyller ju på tisdag ,
inte för att det brukar komma några folk hit då men men :P
hahahah !

puss på er :*


foto och redigering: lisa nygren :*
jag har även själv redigerat lite , beskurit och ädrat till svartvit osv ;)
puss på lisa ! :*

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0