- märker ni hur fort det går.

=D

sitter nu här i stora datasalen .
ellen är sjuk idag så dagen kommer att spenderas med liiisa :D
vi har ju mediakaraktär men mplo1 är på någon annan lektion så att allt vi har behövt gjort är att skriva en utvärdering angående mässan i torsdags och sen kolla lite på bidraget till klimatkampen .
sitter här som sagt , och resterande lektioner idag består av kärnämnena !
imorgon så är det casablanca (stavning?) någonting , så att vi ska väl ägna förmiddagen imorgon åt att sitta i aulan och kolla på bidragen till tävlingen ,
det är alltså en filmtävling för dom som inte vet det .

imorgon så fyller jag även år .
hela sjutton år alltså ,
tiden går fort när man har ett så jävla roligt liv ;)
hoppas även på lite kalas i helgen :)
thihihihihh !

btw för er som liksom vill veta så har jag blivit beroende av glass ,
jag satt i förrgår och igår och käkade glass ,
jag valde till och med bort att träffa vänner för att jag ville sitta och käka glass ^^
heelt sjukt är det . 
hahhahahaahah ! 
och det är även så att jag måste leta reda på lars ,
måste snacka med honom angående mentorssamtal ,
orkar inte med en massa lappar och konstiga texter , 
lika bra att be han bestämma en tid till mig , 
hahh ! 

men nej nu så ska jag ragga på lisa och se vad vi ska hitta på ,
puss på er :*



mööh !


-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0