- med en bästa vän.


fanns ingen bra bild på oss två , men den här duger gott och väl för tillfället .

det finns ingen som henne , ingen alls som min mamma !
hon är min bästa vän , min sambo och ja min andra själ .
någon som henne är svårt att hitta det kan jag lova ,
jag kan berätta vad som helst , och då menar jag precis vad som helst för min mamma .
hon håller hemligheter och jag gör detsamma .
hon vet mest om mig och jag mest om henne .
hon är verkligen bäst !
även om man ibland är väldans osams och gapar och har sig , så går det över !
vi är som sagt sambos , hon och jag bor tilsammans med marcus och har dom andra två varannan helg .
hon städar och pysslar och jag får minsann spika och sätta i nya lampor och allt :P
hahah !
nu ska vi även ha barn tillsammans också !
nu kommer alla misstolka det där , men tolka't hur ni vill nuts !
som sagt , det är inte många som har sån relation som jag och min mamma har .
hon är den mesiga och jag är den tuffa av oss .
haha , jag älskar dig mamma !
bästa vän ♥



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0