- sandbyxor är bara för bra att ha.

=D

sitter här hemma hos pappa .
har varit rätt dålig på att uppdatera mig nu igen !

i alla fall ,
i måndags så hämtade jag hem min lilla hugo :D
han är såååå söt ! :* ♥
umgicks med lite folk och tog det allmänt lugnt !
jari är ju bara för söt också !
när jag skulle hämta hugo så säger tina att hon ska byta om,
då säger jari :
- ta på dig sånna där sandbyxor ..
sandbyxor ? säger alla .
han menade såklart shorts men det förstod väl inte han , finne som han är ;)
hahah , nog med att han säger fuura ;);)

igår , alltså i tisdags .
då va jag barnvakt åt leah mellan ca 12.00 och 15.00 då mic jobbade och lotta och katarina skulle hämta hästen.
allt gick jättebra och leah va inte sur en enda gång :)
hon bara blir större och större :)
väl hemma så käkade jag köttfärssås och spagetti och bara tog det lugnt och snackade lite med hugo ;)
även "NCIS" stod på mitt "att göra" schema ;)
och sen såklart när det slutat så började "the mentalist"
sjukt bra tv-program det där :)
love it !

igår va det ju även så att det va den sjunde april ..
och vad menas med det ?
jo min kära mor fyller år !
stort grattis till henne !
älskar dig mamma ♥
 det är även så att benka skulle ha fyllt idag ..
det är väldans tomt och vi saknar dig ska du veta !
r.i.p ♥

nu så ska det käkas kyckling,
kvällen ska spenderas framför tvn klockan nio då det är Grey's !
åååh jag bara älskar det alltså ! ♥♥

- rasmus ♥

puss på er :*

-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0