- spårlöst försvunnen.

=D

sitter nu här igen ,
har nästan nyss kommit ut från duschen .
hm , om ungefär en kvart så måste jag ner i tvättstugan och hämta upp tvätten också ,
jaja det har väl ingen dött av , hoppas jag .

dagen har gått ganska så snabbt tycker jag ,
det är nästan så att det är sorgligt .
mään nu måste jag sluta , ska riva ut hela min garderob och leta efter min "make love not war"- tröja.
den har varit borta alldeles för länge nu :S

btw , nu tänker ju ni " men vafan varför skrev hon bara det här lilla?"
i så fall så tycker jag att ni ska kolla mylöövs blogg ;D
den är brabra !


ha det så bra nu allesammans ,
skriver kanske senare om ja har tid och ork !
PUSS :*


r ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0