- sug glass.

=D

känns som en riktigt bra dag idag ,
jag har inte glömt bort att blogga en enda gång !
eller ja , så mycket har jag ju inte bloggat idag men men :P
hahahh !
dagen har gått rätt fort faktiskt :O
men jag klagar inte , tycker bara det .
hm
på tal om det så är våra lärare väldans roliga .
ahhahahah ,
puh !
jag har ont i magen från idag , allt skratt osv .
ellen var som sagt inte i skolan idag , men hon kommer imorgon :D
thihihih ♥

jag har också precis gjort något som jag inte vet vad jag kallar det :P
haha , det är i alla fall grädde , glass , chokladsås och en massa annat ,
det finns nu i frysen , meningen är väl att det ska finnas tills imorgon ,
men eftersom att jag har börjat bli så jävla sugen på glass så håller det nog inte länge :P
nej men nu så ska jag städa !

PUSS :*



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0