- zoo affären, så fel du har.

=D

shuue rå !
sitter nu här hemma hos pappa .
har varit en rätt okai men jobbíg dag .
slutade lite tidigare idag och gick ner och mötte mamma på stan ,
köpte som sagt ett par jeansleggings , dock ser jag sjukt smal ut i dom ,
men vafan jag går ju inte upp mer i vikt för att jag gömmer mig i stora kläder , right ?
i alla fall ,
jag drog hem och det var då som jag skrev det förra blogginlägget ,
efter det så drog jag ner på stan för att möta hampus ,
han skulle nämligen också till djurmagazinet så vi tog sällskap :D
hampus den jäveln tyckte dock att det hette zoo affären xD
tog lååång tid där inne och jag letade som en idiot efter det jag skulle ha ,
hampus visade och sa att han trodde det var en sak , men jag nekade !
jag frågade sedan en av dom som jobbade där och det visade sig att hampus hade rätt :P
hugo fick i alla fall ett nytt hjul (dock är det blått ..) sen så fick han ny sand .
vi drog oss tillbaka mot stan och solen stekte som fan ,
smart som jag var så hade jag min skinnjacka !
snacka om att koka !
huh ,
aja jag drog hem och hampus drog till bussen .
tack för idag va !

ha det bäst !
PUSS :*


jag älskar vårat väder !!


-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: HAMPUS

Haha:P

Har alltid rätt;)

och det heter zoo affären :O

hehe tack själv för idag :=)<3

2009-04-28 @ 12:32:20
URL: http://??? ehm minns inte xD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0