- ungefär som att spola tillbaka tiden.

=D

godmorgon världen :)
sitter här i min grymt fina morgonrock ^^
glasögonen är på också faktiskt , brukar glömma dom när jag slår mig ner här .

gårdagen spenderades väl mestadels hemma och hos pappa .
runt halv åtta så drog jag ut för att träffa aws en snabbis innan han skulle till sina kompisar,
strax efter att han hade gått så drog jag och träffade dennis .
dennis va inte själv faktiskt , så mötte inte bara honom utan även arthur , arthurs kompis och sen linn (?) och isabell (?) vet inte hur dom stavas eller så därför frågetecken ^^
när arthur och hans kompis skulle dra hem så föjlde jag och dennis tjejerna till bussen ,  och därefter så följde vi fredrik, som vi stötte på innan utanför donken.
han va ju inte liiiiite full heller !
han stog på huvudet i marken och vinglade som en galning .
vi följde honom dit han skulle för att inget skulle hända och fick ju höre en del roliga saker under tiden ^^
hahah ,
efter att vi följt fredrik så va det dags för hemfärd.
hade jätte ont i mitt huvud när jag kom hem så att det blev till att sova nästan direkt .
därför blev det inget skrivande igår kväll utan bara en massa bilder .

jag vill ha kläder !
ge mig ge mig !
fast jag fyller snart ..
men jag vill i alla fall ha kläder , känner att jag har lite brist på det .

jaja , nu så ska jag mova ut i köket och fixa mig lite frukost !

ha det bäst !
puss :*



-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0