- det finaste någon kan få.

=D

nämän hallådär :D
måste börja med att tacka pojkarna och lisa för igårkväll !
ni är verkligen underbara , helt fantastiska !

efter att jag vart med kenny och danne igår så drog jag hem och fixade lite ,
sen så drog jag ner på stan för att möta freddie , bom , andreas , julle och isac :)
när jag mött dom så drog vi till ica nära för att köpa godis och lääääsk ;)
väl inne på ica så kom lisa dit också :)
genast blev hela kvällen mycket bättre :D:D
det vart en överfull godispåse och ett antal liter läsk :P
även glass :D jag älskar glass .
när vi kommit hem till mig så fick jag börja med att koppla in dvdn ,
och vet ni ?
JAG LYCKADES :D
haha , sen så kollade vi på "inside" tror jag att den heter ,
den var så jävla vidrig , usch  !
sen så vart det "stay alive" den va också helt sjuk , fast på två olika sätt .
filmerna va inte läskiga , bara äckliga .
sen så skulle lisa iväg och träffa lite folk så jag följde henne och sen så följde hon och en killkompis till henne mig hem :P hahaha !
när jag kom hem så hade pojkarna busat :P
efter att tag skulle andreas hem så freddie , julle och bom skulle följa honom till resecentrum ,
då va det bara jag och isac kvar hemma hos mig ,
vi ville inte se någon mer äcklig film så det fick bli "askungen 2" haha :D
sen så kom killarna tillbaka och då skulle isac och julle hem ,
bom drog samtidigt som dom och det va bara freddie kvar .
vi kollade klart på "askungen 2" och käkade godis , drack läsk och snackade massor .
klockan tickade och hon var väl närmare halv tre när vi skilldes åt .
det va så jävla skönt att ha någon att kunna prata sådär med ,
tack snutt !
ni är verkligen dom bästa vänner som finns , vad vore jag utan er , va ?
somna gjorde jag minsann inte förns klockan va lite över fem ,
satt nämligen uppe när jag kom hem , det va två filmer som gick på tv ,
först va det "music and lyrics" och sen så var det "the clique" tror i alla fall att dom hette så ;)
hahah !

tack för igår allesammans !
måste göras om ! ♥

imorse så vaknade jag vid tolv ,
gick upp och kollade ut , fint väder idag med ?
bestämde mig i alla fall tillslut för att lägga mig på balkongen att tag ,
skönt va det i solen ,
sen kom pappa med busan ,
jag drog till honom en snabbis .
nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar ut igen ,
fan det ser inte lika fint ut ute längre ...
aja !
puss :*




-evelinalindh'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0