- genom tidernas gång.

här kommer lite bilder på mina lite olika outfits ,
dock är vissa bilder tagna för typ två/tre år sen och vissa nästan igår ;)
nerå men ni fattar .


här har jag mina neonrosa leggings, neongula benvärmare och sen hela regnbågen på resten av kroppen.


sååklart mina mönstrade strumpor ^^ och sen ett par bruna shorts och en rosa tröja.


grå, vit , svart och rosa rutig kjol , svarta leggings, vita knästrumpor med rosetter och sen en vit t-shirt och svart cardigan.



rosa tunika/klänning och ett par röda "tigerrandiga" ballerina med rosett.
väääldig passande ^^


^
mina älskade gula jeans , ett prickigt linne och dom randiga ballerinorna.
dock är mina älskade jeans för korta , urblekta och allt nu och även borta :(



typ rosa färgade leggings, ett prickigt linne och ett ljust skärp.


dom mellanstora glajjorna, ett grönt linne , svarta shorts och vita leggings.


rosa "tennis" shorts och ett mörkt linne.



denna bild är från balen i nian , men en vit klänning , svarta lackpumps, svart kuvertväska (i lack) och en svart stor sjal.


min arm va inte så vit  !
från musikalen i nian , svarta tights och sedan våran svarta musikaltröja.


svarta tights och en randig klänning med svart sidenband i midjan.


rosa tunika/klännig och svarta leggings.


innan brännbollsturnéringen i nian. (detta va innan vi börjat fixa oss ordentligt)
"playboytema". svart kortkort kjol , rödrutiga knästrumpor och en vit t-shirt.


jeanshorts, ett rosa prickigt linne och ett par kilklacks sandaletter (?) med snörning.


vitt linne , ett par jeans som alltid då på den tiden va istoppade i ett par mönstrade strumpor och sen rutiga skor.


svarta stuprörsjeans , en vit tröja och hängslen.


jeans , en röd loveli-tröja och sen röda skor.


jeans , camotröja och sen rutiga strumpor och vita ballerina. och sen som alltid då , en djungelvrål klubba i munnen.


svarta strumpbyxor, mönstrade strumpor och en lång gråmönstrad tröja.


gråa strumpbyxor och en randig tunika.


rosa "tennis"shorts, ett prickigt linne och en svart tröja.


och den sista vart från avslutningen i åttan .
vit klänning och rosa diadem med rosett på.



är trött som fan så orkade inte leta flera bilder nu !
finns mer och det kommer fler , jag lovar ;)
det här en några av dom outfits som jag använt.
såå ingen kan ju säga att jag har en stil , eller hur jag ska uttrycka mig.
och jag saknar den gamla jag !
mina gamla kläder och hela köret !
jag vill se ut så i "stilen" igen !


-evelinalindh'

Kommentarer
Postat av: Rasmus :)

Åh älskling, du är så himla vacker :O jag älskar dig ! <3

2009-04-09 @ 06:15:37
Postat av: Kenny

grå, vit , svart och rosa rutig kjol , svarta leggings, vita knästrumpor med rosetter och sen en vit t-shirt och svart cardigan. DET MÅSTE DU HA OFTARE :O SKitsnyggt ju!

2009-04-28 @ 11:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0