- back again.

godmorgon .
som vanligt när jag är i skolan så sitter jag i datasalen , och den stora denna gång , det känns faktiskt lite skönt att vara tillbaka igen . 
det är fredag , vilket betyder att vi slutar kvart över elva idag , 
det är rätt skönt men självklart så är det god lunch bara för det . 
vi har nyss haft första lektionen som är matte B . 
vi har den lektionen med MP treorna så att det är väl en liten förändring lektionsmässigt . 
det gick väl inte så vidare bra då jag mitt smarta dumhuvud har glömt bort hur det är man skulle räkna ^^
vi får hoppas att jag kommer underfund med hur man skulle göra , för att innan vi slutade så kunde jag minsann . 
jaja .

idag klockan fyra så ska jag med älsklingen till frisören , 
han ska nämligen klippa sig .
(öh , vad brukar man annars göra hos en frisör ?)
vi får väl hoppas på att det blir riktigt bra :)
fast å andra sidan så kan han inte vara något annat än bra , sen spelar det andra ingen roll . 

nu kom inger och lämnade en ny planering , 
virrig som hon är så glömde hon skriva in våran APU i planeringen .
haha !


jaja nu ska jag sluta !



PUSSVA !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0