- bilder från i lördags .

Lördagen var mycket trevlig .
först så vart det kevin borg på stan och sen så drog vi vidare på festen .
det började med fixfix och ett glas vin hemma hos ellen , och sen så drog vi ner på stan .
vi stannade inte på stan länge då kevin inte är något som vi direkt är så intresserade av , sen så bar det av hem mot ellen för att hämta cyklarna och sen så drog vi mot sommarstugefesten :)
cykelfärden dit gick galant trots att jag hade pappas cykel ;)
väl framme så vart det mycket trevligt , vi mötte bom , käkade pizza och skrattade åt vägbeskrivningen .. (rondell) HAHAH
sen så vart det lite annat och vi skulle tända eld när freddie den idioten hällde på massa bensin , vi fick en mängd saker som blev grillade .
först en snigel , sen andreas ? och sen även blomman som jag förbrilt försökte att rädda livet på ...
... tills det visade sig att det bara var en plastblomma ...
hm ...

aja här kommer lite pics :D


vi mötte vickis på stan , hon ville också spana på kevin ;)


och ellen som säger att hon inte är brun ...
brun och snygg är hon i alla fall !


ojojoj vad vi gick igång på kevin !!
INTE ! :D


kevin borg !


fest-stugan :D
där vi satt och lyssnade på bil-låtar och någon tant som stönade på radion xD





freddie gör bilden !


pizza !!






denna bild är bara tagen i ett syfte !
HAHAHAH , alla som var där vet vad jag menar :P




kul hade vi i alla fall :)


snigeln som blev eldad ..


innan eldsvådan !

precis efter .


aja nu ska jag dra .


Kommentarer
Postat av: ELLEN

höhö, jag ser inte klok ut på någon av bilderna ;D

2009-08-12 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0