- dåligt med klart.

nu har jag inte uppdaterat sen i lördags .
det har ju hänt en del .
kevin borg , festen och sen hela dagen igår !
men ang. lördagen kommer det uppdatering och bilder kommer på samma gång , och det är när bilderna är överförda till denna dator .

igår ; söndag !
jag hade inte sovit på hela lördagsnatten pga lite knäppa saker ,
så att jag var sjukt trött hela dagen igår .
i alla fall ,
jag och älsklingen tog en sväng ner på stan då han skulle till banken ,
sen så gick vi förbi stadsparken och beställde varsin kyckling med bröd .
sen så tog vi med oss det och det slutade med att vi hamnade där vi trodde ,
djulöallé .
vi satt där i solen och käkade och klockan närmade sig sex .
det var riktigt mysigt måste jag få säga !
ja älskar dig älskling !

sen så vart det film och sen sängen !

snart kommer också lite utvärdering av filmerna igår .

PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

great, vi får höras under veckan eller något ;D <3

2009-08-10 @ 14:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0