- en låt men flera valmöjligheter.

"jolene "
jag har hakat fast lite på det namnet eller snarare på den låten ska jag väl säga  .
den är ju bara så bra ! och jag lyssnar på den om och om igen , fast med olika sångerskor/sångare .
men det är självklart för mig att dolly sjunger den bäst , men jag gillar nästan alla  lika bra i övrigt !
vilken är din favorit av dom här  ?
 


här med Mindy Smith


här med Jill Johnson

 
Här med The White Stripes


Här med självaste Dolly Parton



det kanske inte ser så snyggt ut men jag är inte så bra på att lägga ut klipp och grejs ,
njut av musiken !


PUSS


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag tycker Jill Johnson sjunger låten bäst ;) haha. <33

2009-08-26 @ 10:33:19
URL: http://swerazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0