- HATA.

fan vad denna vecka gått fort alltså ..
har mestadels varit ute i huset med lotta och mic och fixat .
idag har jag och lotta målat hela hallen på övervåningen .
mycket duktiga är vi ;)
här även varit och kollat på kattungarna där i ladan hos grannen ,
jag är verkligen helt såld på två av dom !
man kanske borde smuggla ner dom i fickan (A)

imorgon så blir det smultronstället med svärmor :)
om inte det är lika surt som nu vill säga ..
ingen som vet mer än jag typ så att ni kan ju börja spekulera om ni nu vill ha något att göra ,
men förvänta er inget rätt eller fel av mig bara .
usch jag är rätt frustrerad just nu , och väldigt sur ..
åååååååååååååh !!!!

aja , jag saknar i alla fall min kära massa mest !
första natten på år och dar då jag ska sova utan honom ,
det kommer verkligen inte fungera men det är ingen här som fattar .
usch igen !
därför sitter jag vid datorn och förhoppningsvis ringer han mig snart igen .

jag älskar dig rasmus !


PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

vad har hänt? ;O

2009-08-13 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0