- hela fjorton år.

nu har det varit en sån där väldigt dålig uppdatering igen ...
jag måste faktiskt ta och skärpa mig och det är illa kvickt !
ni vet ju inte för fem öre vad som hänt och inte hänt när jag inte skriver någonting .
jaja , jag ska försöka att bättra mig och nu när skolan kommer igång så kommer jag i alla fall att skriva ett inlägg om dagen .
för er som inte vet så går jag media , där sitter vi vid datorn största delen av skoltiden ;)
och på tal om det så börjar skolan om två dagar , TVA DAGAR .
är det bara jag som tycket att sommarlovet har gått så sjukt fort ?
det kommer i alla fall att bli både skönt och inte att börja skolan , det positiva är att man får något att göra om dagarna , och det negativa är väl att mamma ska ha barn och då får man inte lika mycket tid med lillskiten som man önskar .

mamma har haft ont nu inatt ,
vi ska förbi hos hennes BM lite senare idag ,
checka läget liksom ;D

igårkväll så satt jag och älsklingen hemma hos lotta då hon och mic var ute och körde lite .
leah sov så det mesta var lugnt , förutom deras lilla hyperkattunge !
hon är så sjukt söt och man vill bara klappa och bära , men när man sätter ner handen , då attackerar hon en :P
hon är så busig och livlig att man kan dö !
söt som satan är hon !
deras andra katt är också söt , han är dock lite mysigare då han är mycket lugnare ;)

idag fyller min äldsta lillebror matthias fjorton år .
grattis grattis ! ♥
kul om vi får ett syskon idag då :P hahah .
det vore lite komiskt faktiskt .


en liten matthias !



känns som att det är mycket som man räknar ner till just nu ,
- bäbisens ankomst  , två hemlisar som ni kommer att få veta lite senare (A ),äkslingens födelsedag ,. jul , nyår min artonårsdag osvosv .



PUSS
jag  älskar min rasmus !


Kommentarer
Postat av: ELLEN

vi får hoppas att bebisen kommer snart. hälsade på din mamma för några dagar sen, det såg ut som att hon skulle kunna sprängas när som helst ;)

2009-08-17 @ 14:31:48
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0