- hemska schemaläggare.

sitter här i skolan .
dock inte i någon av datasalarna men i teorisalen .
vi är lite arga på våran schemaläggare som bara har sabbat allt vad gällande vårat schema nu .
usch !
började klockan tio idag så jag hade sovmorgon !
rätt skönt faktiskt !
och på tal om krångel så är jag arg på våran syo !
allt bara krånglar , nu stog vi på rörlig bild istället för litterär gestaltning . 
ååååh ! hoppas det löser sig .
nu har vi diskuterat klart det där ang projektet .
jag , ellen , erica , rebecca , elin s och nya elin är i en grupp och har år 1968 !
WOOOOHOOOO !

vi slutar runt två idag , 
sen ska jag och ellen ner på stan och fixa lite grejer . 
myspys :D

thihih :D
och förresten så har mitt comviq kompis gått ut ..
det var typ två dagar sen så nu kan jag inte skriva sms heller !
fan

aja nu ska jag fixa lite annat . 
PUSSSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0