- i valet och kvalet.

:D

sitter här nu uppsminkad som ett tjoho !
ska snart ut och träffa lite kompisar är det tänkt :)
älsklingen är på fest så jag får väl roa mig utan honom för en gångsskull :P

just nu så vill jag bara att bäbisen ska komma ,
det vill mamma med .
jag är ju född fem veckor för tidigt , och nu är det ju ingen risk att bäbisen blir så tidig i alla fall .
folk har gissat på lite datum och det är läskigt att just mormor och ellen som är så bra på att gissa saker har sagt samma datum :P
vi får väl se !

jaja , nu ska jag leta reda på lite kläder ,
skovalet står i alla fall mellan mina höga remskor och dom silvriga pumpsen ;)

ses kanske !


PUSS


jag älskar rasmus ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0