- ibland är allt som krävs en liten förändring.

hemma hos mamma nu ,
vilket inte är jättevanligt då jag brukar sitta hos pappa istället .

dagen började med att jag följde med lotta och mic ut till huset och fixade lite ,
vi kikade på kattungarna och sen började det ösregna ,
så mic rev lite till i köket sen så åkte vi hemåt .
när jag kom hem till mamma så fixade jag lite grejer och sen kom hela familjen ner och vi drog till donken och käkade litegrann .
förresten så tror jag att jag börjar bli lite sjuk ..
jag har ont i halsen , huvudet och snorar ..
hm , frös som en idiot förut trots att det inte var ett dugg kallt .
feber kanske ? hm .

förresten så tycker jag att ni kan vara snälla och gå in här och sedan bli medlemmar ,
där kan ni få gratis presentkort och biobiljetter bara genom att besöka hemsidor och bli vän med folk :)
riktigt värt det är det faktiskt , det är helt gratis .
ni hjälper både er själva och mig !
så blir ni medlemmar så bli det på min länk är ni snälla , då får båda bra poäng :D
bra för dig som gillar att shoppa , i princip var som helst kan du få dina presentkort , och även för dig som gillar bio ,
rätt bra att få gratis biobiljetter genom att bara kolla på hemsidor va ? :D
testa du med !


snart kommer nog älsklingen hem från fotbollen också ,
det hoppas jag då jag saknar honom massor !!
den jäveln är helt ledig imorgon :P
han är ledig varenda måndag !
grrrr , fast jag har sovmorgon imorgon till klockan tio i alla fall .
rätt okej det med ;)

btw ska jag försöka lära mig att skriva okej med e och j istället för okai .
kan inte lova något men det är ju värt ett försök :D

PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra det där med "okej" istället för "okai" ^^ nu blev jag glad (A) <33

2009-08-23 @ 18:36:36
Postat av: Emelie

Fin blogg! =)

2009-08-23 @ 19:14:02
URL: http://emzzanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0