- inte allför ovanligt.

vart tror ni att jag är just nu ?
hm , jo jag är uppe hos pappa .
inte alltför ovanligt måste jag få säga själv .
pappa är just nu nere på stan och köper skor åt min lillebror .

meen är han är tillbaka så ska jag ta mig hem till min älskade igen ,
saknar honom trots att jag gick därifrån för kanske en och en halv timme sedan .
jaja , är man larvig så är man .

fyfan vad det regnade här i lilla katrineholm igår !
det var ju helt sjukt !
jag och rasmus gick till ica igårkväll och trots att vi hade paraply så blev jag helt dyngsur !
åh , jag som vill ha det fina vädret igen !
och på tal om "vill ha" så vill jag ha en dejt med lisa ,
det var längesen och vi träffas inte så ofta nu när hon börjat frisör ...
och på tal om dejt så har jag minsann det med ellen på måndag efter skolan :D
thihi .

nej nu ska jag göra något vettigt , men skriver förmodligen ett eller annat inlägg lite senare !
men tills dess ..
... ha det bäst ! :D


PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

yes, dejt på måndag ;)

2009-08-22 @ 13:05:40
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: ELLEN

svar:

men evelina då! ajjabajja!

själv har jag börjat med min bok, men den är inte så bra ... kommer nog att ta ett tag innan jag har läst ut den ;)



<3

2009-08-22 @ 13:07:26
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0