- kort sagt.

dåligt med uppdatering igen , jo jag vet det och jag ber om ursäkt för det .
just nu så är jag nere hos mamma .
sitter och lyssnar lite på musik och letar efter ett par nya ridskor ..
som ni ser så ser bloggen lite annorlunda ut , och det ser förjävligt ut är jag medveten om ,
men jag kan inget om bloggdesign och sånt typ , så om någon vänlig själv vill hjälpa mig så säg gärna till .

snart börjar skolan också ..

det är rätt mycket nu faktiskt .

mamma kan få barn exakt när som helst ,

matthias fyller på måndag ,

och det är skola på onsdag .



jag älskar Rasmus !



PUSS



Kommentarer
Postat av: Gullan =0)

Mattias kanske får ett syskon i present =0)

2009-08-14 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0