- lite längre än vanligt?

det trodde ni inte va ?
att jag skulle skriva en gång till idag ? :P
haha , men då fick ni minsann så ni teg nu !
:D
efter skolan så drog ju jag och ellen ner på stan ,
klockan tickade och det blev sannerligen inte som vi hade förväntat oss .
det blev nämligen inte något kalenderköp för min del och inget fika för våran del ..
lite illa måste jag faktiskt få säga !
men men vi skulle ta det någon annan dag istället .
vi var förresten nere på biblioteket idag ,
dom har gjort om massor ju så vi fick prata mer personalen som ändrade lite med våra kort och sen så lånade vi varsin bok idag .
ellen tog sin till nobelprisgrejen och för min del så blev det "förlossningshandboken" som nu nästan är utläst :P
eftersom att bäbisen aldrig verkar vilja komma ut så hinner den boken bli utläst ;)
riktigt bra om ni frågar mig .
en utvärdering kommer att komma .

just precis exakt nu så sitter jag hemma hos världens bästa !
han har ju varit ledig hela dagen idag ,
dels från skolan och dels från mig (nästan och förutom imorse)
såå jag tänkte att nu fan så får det vara slut på friden !
och nu sitter jag här vid tvn (datorn är nämligen kopplad till tvn) och den andra snygga saken sitter vid laptopen och bordet precis brevid (A)
han är ju inte liiiiite snygg heller !
och han är min :D ♥


snart ska vi trycka i oss några mackor och sen så ska vi hem till hans syster där det skulle bli paj :D
hon är för gullig lotta !
och så får vi se om leah blir glad att se mig ;)
åh vad jag tycker om dom där två alltså !
sötnosar båda två !

imorgon är det tisdag ,
vilket resulterar i att det är första idrottslektionen på riktigt nu i tvåan ,
älsking kommer att vara i skolan imorgon :)
jag ska fixa lite med det här om vilken nobelpristagare jag ska ha , önska mig lycka till !
jag är så sjukt dålig på att bestämma mig för saker och det tar en oändlighet innan jag lyckas .
imorgon har jag även sovmorgon till fem över halv tio , myspys !



aja , nu ska jag sluta att tjata så att ni orkar läsa det jag skriver :P
ha det bäst !


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0