- rubrik?

tänkte att jag skriver lite nu innan jag ska iväg till pappa ,
och då har jag ju skrivit för ikväll , om jag inte skriver mera hos pappa vill säga ..
älskling ska och träffa göran så jag tänkte dra till pappa under tiden .
jag börjar bli förkyld och har världens jävla tandvärk !
och självklart bara för det så har inte tandläkaren öppet förns på måndag !
ÅHHHHHH !

förut så var jag , pappa , älskling , marcus och max ute med liam , lusan och lukas :)
riktigt trevligt och vädret (tro det eller ej) var med oss :D
solen sken som aldrig förr :P
bilder kommer när jag kommit upp till pappa , så håll utkik !

nej nu ska vi bege oss ut .
nattinatti !


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0