- rubriker är inte längre min grej.

hejhopp !

slutade som sagt skolan efter att vi hade haft idrott .
vi körde någon krångelvariant av brännboll , ni vet det där när någon annan ska kasta bollen till en och sen ska man springa fort som fan för att inte bli bränd .
förstår ni vad jag menar ?
skitsamma om ni inte gör det , men mitt lag vann i alla fall , och jag träffade nästan alltid bollen ,
riktigt duktigt för att vara jag .
när jag skulle hem sen så spanade jag efter min kära , men såg han inte så jag tänkte att jag skulle gå en annan väg hem , så jag slapp gå där alla andra gick helt ensam .
men då kommer freddie och bom och vinkar och tycker att jag ska gå med dom , och allt slutade med att jag fick skjuts av freddie enda ner vid mig nästan , fast fyfan vad jag va rädd , hatar att bli skjutsad på cykel !
men tack freddie :)

när jag kom ner till mamma så kastade jag i en maskin tvätt och fixade lite .
sen har jag nästinfill bara suttit och sett dum ut eller något .
btw så kan jag verkligen inte hitta mina glasögon ! fasiken säger jag bara !
jag behöver dom ju faktiskt nu när jag känner att mitt huvud börjar att bli alltför överbelastat .
hm ...

åh imorgon slutar vi fem över ett !
kan ni gissa om jag är glad eller ? ! ?
hiihi :D

nämen nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och vara allmänt borta ;)
ska även vänta på att hjärtat mitt ska komma hem från fotbollsträningen . 
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0