- stoltast i stan.

hellu :D

gårdagen vart bättre än väntat :)
sprang på lite folk på stan :D
riktigt fullt var det överallt !
efter många timmars vandrande i mina höga klackar så mötte jag älsklingen och göran ;)
lite på lyset var dom minsann :P
och göran kommer nog inte komma ihåg vad han lovade igår ;)
jaja ,
där stod jag på stan , hand i hand med världens bästa och det bara svärmade med folk runt omkring ,
snacka om att man kände sig stolt :D
att stå där med honom !
haha , vart lite prat med roliga personer sen så drog vi hemåt och sov ;)

nu är jag barnvakt , vi vaknade rätt sent , och ändå är jag trött som fan !
usch !

nej nu ska jag kanske spela lite (A)

JAG ÄLSKAR RASMUS ♥
PUSS





ELLEN NORD !
Ska vi ta och ses i veckan ?
nu börjar det ju bli lite kul :)
märkte förresten att din telefon är lite cp :P
fick minst tio likadana sms ;)



Kommentarer
Postat av: ELLEN

det tycker jag. kan ju som sagt vilken dag som helst ;) säg en dag bara! :D

2009-08-02 @ 15:47:45
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: ELLEN

förresten, vi kanske kan ta en fika någon dag i veckan och då kanske kan planera något för en kväll ? ;D

2009-08-02 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0