- syskon är kärlek.

sitter just nu hemma hos min pappa .
denna onsdag , min första skoldag i tvåan har bara runnit förbi .
schemat var perfekt innan dom ändrade lite på torsdagarna , något som man hoppas hinner ändras tillbaka .
annars är det helt underbar ,
jag menar .. vem vill inte sluta 11.15 på en fredag ? :D
imorgon så har vi sovmorgon , börjar inte förns halv tio och då ska vi samlas nere på ängeln som är katrineholms bibliotek och konsthall .
där skulle vi kolla på någon utsällning och efter det så skulle det bli käk :D
just det , jag skrev lite om att det börjat en ny tjej i klassen ju ,
hon heter elin , och hon har varit med ellen och mig nästan hela dagen :)
hon är så snäll och trevlig , riktigt söt tjej det där !
haha ,  jag tror att vi diskuterade skolan under hela vägen hem :P
haha , men vad ska man säga när man inte känner varandra riktigt ?
jag är i alla fall stolt över att jag tog första steget idag , att jag pratade med henne och erbjöd henne att va med oss istället för att gå ensam , och vill gärna lära känna henne bättre .

snart ska jag förhoppningsvis hem till min kära ,
om han nu är färdig med det han skulle göra ;)
den jäveln är ledig på måndagar :P haha det hoppas jag också att vi får vara i trean !
fast å andra sidan är han värd det .
han är värd det bästa !!

och på tal och ingenting och mitt dåliga sätt att skriva på så vill jag att mamma ska trycka ut den där lilla skitungen nu !
jag har verkligen fått väntat allför länge nu !
okej , det är nog ingenting i jämförelse vad mamma har fått gjort , men i alla fall ;)
hon har inge mera plats i magen enligt hennes BM , så det är bara så nu att det är bäbisen som är lat och inte orkar ut !
ååh , kan du inte förstå att vi längtar efter dig hjärtat ?
men du kan väl i alla fall vänta tills fredag efter kvart över elva ?
då har jag hunnit sluta skolan och då kan vi köra på :)
hihi . jag älskar dig redan lilla vän !
man kan aldrig få för mycket syskon , eller som det då representerar med syskon ...
... kärlek !


slut med tjatandet från mig nu !
kom gärna gärna gärna med förslag om hur jag kan förbättra min blogg !



PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0