- tiden rinner iväg.

sitter hemma hos pappa .
vi har suttit här nästan hela dagen .

gårdagen spenderades hemma hos mamma ,
grannarna hade fest och höll på till fyra imorse ..
suck alltså !
det gör väl inget att dom festar för dom är urgulliga och trevliga ,
dom får gärna hålla på hela natten men dom kunde väl i alla fall ha sänkt volymen lite ?
speciellt nu när vi alla är trötta ändå och lilla noah vaknar hur som haver .
igår så gick "sagan om ringen två" som min bror säger ,
dom filmerna är ju så bra :)
saknade älskling också .. men ska väl träffa honom senare :D:D
åååååh vad jag längtar ! :D:D:D:D

imorgon så är det även skola igen ,
det är måndag .. vilket betyder ??
ny vecka !
det känns bra att det är igång igen , eftersom att jag missade nästan hela förra veckan då noah föddes osv .
har en dikt som måste bli lite finslipad och som sen ska skickas iväg till inger ..
.. som är lärare för våran litteräragestaltning .


nej nu ska jag byta blöja och byta lite kläder på lillskiten ,
sen ska vi hem till mamma igen :)



PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0