- vill bara att det ska starta.

jag är helt enkelt sämst på att uppdatera just nu !
men det känns som att det är lite för mycket att tänka på just nu .
det är kallt ute och när solen väl tittar fram så är det väl lite varmt .
skolan börjar snart och min tjocka mor kan få barn när som helst ,
man går bara och väntar och väntar på att vi ska få åka in ,
jag vill vill vill åka nu , verkligen bara vill !

och det är inte så kul att veta att folk läser denna blogg som i övrigt ser helt cp ut ,
gaaah , att designa är inte riktigt min grej .

snart så ska jag träffa mic , min svägerskas sambo .
jag ska följa med honom och leah och hämta lotta ,
det är skönt att umgås med dom , riktigt snälla och underbara människor .
dom tycker jag om .

älskling är och spelar fotboll med björn just nu ,
hoppas att dom har kul .
det är väldigt tomt när han inte är nära ..
och larvig som jag är så grinar jag när jag måste vara utan honom förlänge ..
hahah !


jaja , intressant inlägg ..
kom gärna med mera förslag som kan förbättra bloggen ,
både i utseénde , skrivande och bilder .


PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

lars skickade mail med schemat, sirru :)

<3

2009-08-15 @ 17:33:38
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: ELLEN

svar:

yes, det gör vi! tio över åtta ;)

<3

2009-08-17 @ 09:57:25
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0