- 2009.

GÖR LISTAN DU MED!!!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag har varit med på förlossningen när min lillebror föddes!
Jag förlovade mig också.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja, jag hade bara ett nyårslöfte och det var att träffa Saam oftare.
Det har väl blivit bättre nu innan och efter jul men det var inte ofta vi
träffades i sommar.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men nästa år :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nära och nära, men jag kände henne :(

5. Vilka länder besökte du?
Inga.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mera vikt!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
27 Augusti kl.00.17 - då föddes lilla Noah.
3 Oktober - förlovade jag och älsklingen oss :D

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag vet faktiskt inte.

9. Största misstaget?
Att inte träffat Saam så mycket.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit sjuk, men inte farligt.

11. Bästa köpet?
FÖRLOVNINGSRINGARNA och massa kläder :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och julklappar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag är förlovad, att min lillebror föddes och att Alexandra och jag återfått
kontakten och ett plus är ju att hon ska ha bebis dagen efter min födelsedag :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Black eyed peas - meet me half way.
Westlife - what about now.
Alla låtar från Idolskivan!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare såklart :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ätit så jag gått upp ännu mera i vikt och sparat pengar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte riktigt.

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med familjen :)

19. Blev du kär i år?
Jaa det blev jag, men ännu mera än innan :D
Jag har varit kär sen 2007 :D

20. Favoritprogram på TV?
Grey's, OTH, NCIS, The mentalist och finns några flera.

21. Bästa boken du läste i år?
Syskonkärlek - Katarina von Bredow.

22. Största musikaliska upptäckten?
Huh, måste nog vara Westlife (A)
Deras nya album i alla fall!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Spendera flera 100 år till med min älskling?

25. Något du önskade dig men inte fick?
En systemkamera och laptop.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Det kommer jag inte riktigt ihåg :P 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mera värme :D

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Udda och färgglad :D

29. Vad fick dig att må bra?
Min fästman, mina vänner och familj och lillskiten som vi alla väntade på som
låg i mammas mage :D

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ojoj, fanns det någon?

31. Vem saknade du?
Morfar ♥

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag tror seriöst inte att jag har träffat så många nya.
Men ska vi tänka så, då räknar jag Alexandra dit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0