- 6,5kg.

Godmorgon!
Har varit vaken ett tag nu.
Jag, mamma och Marcus stack iväg med Noah till BVC
och vet ni? Han har gått upp lite mer än ett kg sen sist vi
var där!
Nu väger han  ca 6,5kg och är 64,5cm lång!
41cm är han runt huvudet.
Det är helt sjukt hur fort det går och det är alltså inte så
konstigt att vi får slänga alla kläder på hög hela tiden!
Jag menar, han kan ju knappt ha några kläder längre!

Idag ska jag ta mig en sväng med Saam på stan,
shoppa lite julklappar åt mormor.
Det ska bli mys!
Sen så ska jag även en sväng med älsklingen på stan
är det tänkt.
Tänkte även hitta något man kan ha på sig imorgon.
Det ska nog gå i rött, eller guld eller silver :D
Hihihihi.

Nej men nu ska jag fortsätta fixa lite.
Skriver mera senare, lovar det!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0