- bambi och nalle puh.

Godmorgon!
Idag är det julafton.
Känns det som det? Svar: nej.
Vaknade tidigt imorse och har varit vaken sen dess.
Vet ni en ska till?
Idag har jag namnsdag :D
Så jag vill säga till alla som heter Eva där ute!
GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN EVA! :D

Jag har precis matat och bytt blöja på Nois,
tyckte att mamma kunde få ta det lite lugnt såhär på
juldagsmorgonen.
Noah har på sig ett par beiga byxor och en vit boddie.
Han har också ett par nalle puh tofflor och en brun slipover med bambi på,
det var det han fick i julstrumpan av Max :)
Han är skitsöt!
Bilder kommer!

Just nu så ska jag och mamma börja griljera julskinkan.
Haha vi får väl se hur det går ;)

Men skriver senare!
Nu startar jag julmusiken på spotify!
Lite mera julstämning behövs.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0