- Blandade bilder.



Detta fick jag av min käraste Ellen i julklapp :D
Tack så jättemycket :D



En Panono och en syster :)


Mamma, Evve och Panono :)


Graaaowr jag är en tiiiiger!


Noah och största brorsan Matthias :)


Noah med tofflorna som han fick av Max i julklapp :)



Mina älsklingar!
Detta är något ni kommer att få se mycket av :D


Egobild av Max, tagen i smyg på julafton :P
Sötnos!


Mamma körde faktiskt på biljadrbordet som Marucs fick i julklapp ;)
Tur att man fick med det på bild.


Jag älskar dig!
Tagen på julafton.


Älsklingen är grym på biljard!
Fast det har han ju alltid varit :)
Snygging där i tröjan han fick av mig i julklapp ;)
Han fick även en vit likadan och en annan brun t-shirt.
Han fick också 3 par übersöta strumpor, ett kort och ett läderarmband :)


Sötnosen själv!


Panono med Berra som han fick av sin far :)
Ser ni att han håller om honom? :D


Storebror Max matar :)


Att gapa och att lipa är det bästa han vet :P

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0