- dagen innan.

Hejsan såhär mitt i natten!
Jag är lite förvånad över att jag är vaken såhär dags!

Dagen har börjat bra, lite julklappsshopping,
träffade Saam och gick på stan ett tag.
Jag hittade även en skjortklänning som jag ska ha imorgon :D
Den är rödrutig och lite krussiduller på framsidan.
Visar bild imorgon :)

Sen så bar det av hemåt och passade mina små skitungar ett
tag.
Mamma och pappa skulle ner på stan och fixa resten av julklapparna.
Jag och Max gick en sväng och shoppade julisar och sen så började
vi fixa lite med maten.
Vi var även tvugna att köpa ny gran då någon idiot har snott våra andra
2!
Det blev en minigran rentutsagt!
Den är lite lägre än Max!
Jaja det är en gran i alla fall.

Sen så kom älsklingen upp och gud vad jag har saknat honom!
Hihi, vi myste lite framför tvn, slog in julklappar osv :)
Sen så fastnade vi framför tvn och där somnade jag nästan.

Pappa blev lite sur och drog hem.
Han och pojkarna skulle sova hos oss eftersom att det är mycket
att stå i vad gällande morgondagen.
Han lämnade busan i förvirring så jag och älsk fick ta med henne
ut innan han skulle hem.
För er som inte fattar så kan jag inte gå med henne själv på vintern,
hon är tokig i snö, hon far överallt, det är halt och hon är så stark!

Nu är det tyst och alla barn sover (utom Matthias).
Han ligger i ena soffan och kollar på "Sagan om ringen".
Jag ska väl joina honom och slå mig ner i andra soffan.

Tänkte bara säga det.
Vi hörs mer imorgon :D

NATTINATTI!
RASMUS, JAG ÄLSKAR DIG!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0