- dagens jag.


En längre grön/blå-rutig skjorta - Åhléns.
Jeansleggings - Lindex (tror jag?).
Rosa Jet Set Addition - urochpenn.



Lite saker jag glömt.


Det här är en bild på min väska och saker som jag ALLTID har med i den.
Näsdukar, trosor, deo, parfym, hygienartiklar, parfym, lypsyl, läppglans,
kalender, pennor, sudd, nycklar (om dom inte ligger i jackan), hårspännen,
Borste + kam (om inte bara en av dom), extratandborsten, armband, alvedon,
tändare, hörlurar, nagelklippare, nagelfil och nagellim och sen sist men inte minst
en hjärtformad sten som jag fått av Max (den ger mig tur!).
Nu undrar ni säkert varför Max sten men inte det jag fick av älsklingen är med,
men det är för att jag är så rädd om den och den är i porslin inte sten :)


Här en även en bild på min skjortklänning som utlovat.
Det var denna jag hade på mig på julafton.
Köpt på Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0