- den finaste av änglar.

Godmorgon!
Egentligen ska jag inte sitta här nu utan vara i rummet och
klä på mig och sminka mig.
Jag har sovmorgon och ska möta ellen ungefär 09.15.

Igår morse så var jag hos tandläkaren.
Sen så mötte jag Saam och hon följde med mig till
biblioteket där jag skulle möta Sven och sen skulle vi iväg
och hämta lite möbler.
Allt blev lite luddigt och jag tog lunch.
Moster bjöd mig på kina så att det var där vi lunchade.
Jag, moster, Saam och Sirpa har nog aldrig skrattat sådär
mycket åt saker som inte ens var roliga :P
Haha.

Igår var det ju vernissage, och jag kan ju säga att det var
helt okej dock var det bara typ föräldrar till dom som hjälpt
till som var där.
Mamma och Noah kom när det började och ni kan ju gissa
att alla blev helt kära i honom.
Alla skulle prata och peta på han ;) HAHA
Men jag förstår dom, han är sjukt söt.
Efter ett tag kom pappa och Max ner också :D
Så roligt att dom ville komma, blev lite ledsen när dom först
inte skulle komma ner.

Efter vernissagen så följde jag Freddie till MCD där han skulle
bli upphämtad av sin pappa och sen så drog jag hem och packade
väskan för att ruscha hem till den finaste av alla änglar på jorden!

Väl framme så bytte jag om till myskläder och släpade med älsklingen
ut i soffan.
20.00 så var det ju svenska-hjältar på tv.
Det är helt sjukt hur gråtfärdig jag blev, det är så underbart hur
människor gör sådär mot folk dom inte ens känner.
Åh det är helt fantastiskt.

nej nu måste jag fixa mig.
Skriver mer sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0