- den som väntar på något gott...

Hejsan Hoppsan såhär mitt i natten.
Nu skrev jag minsann som jag skrev att jag skulle göra :D
Hihih.
Jag och Saam har varit ute med Alfons och Oscar läääänge läääänge :D
Det var myspys men kallt som satan :O
Jag mitt smarta arsle hade bara mina over-knee stövlar som inte ger någon
värme överhuvudtaget!
Vi hade en het diskussion om en riktigt grym sak :D
Känns som att man verkligen kan längta nu.
Imorgon åker jag här ifrån :(
Jag vill verkligen inte!
Men som sagt, det är ju en månads jullov så jag hinner nog fram och tillbaka
flera gånger om :D
Fast justja, bussen slutar ju ta kontanter efter nyår..
Hm, men det löser sig nog!
Annars finns det ju alltid tåg och taxi. HÖHÖ :D
Men jag tänkte att jag skriver mer imorgon när jag kommit hem.
Eller det blir väl bra? :D
Rasmus, du är bäst!
NATTINATTI, finns på mobilen om någon vill något.
PUSS
"ät inte gul snö"

Kommentarer
Postat av: Saaaam!

Det har varit så underbart mysigt att du har varit här!



Jag älskar dig Inaaa! <333



Saaam hjärta Inaaa föralltid! <3

2009-12-20 @ 11:22:24
URL: http://hayatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0