- draghund?

Hejdär.
Sitter hemma hos Lotta och är barnvakt åt Leah :)
Vi har precis käkat lite och innan det så var vi ute med hundarna
och prinsessan åkte pulka efter Liam :D
Eller, bara en stund för att Liam vart lite skärrad när något följde
efter honom :P
Haha, men det gick bra ändå :)
Haha, stackars Liam blev helt förtvivlad och visste inte riktigt vart
han skulle ta vägen ;)

När vi kom in så skulle vi käka lite köttfärssås med spagetti,
och det blev toppen :D
Tur att älsklingen är bra på att laga mat (A)

Här kommer lite bilder!
Hihihh :D

PUSS


Jag och Leah lekte lite i slottet som hon fått :)


Det var när vi var ute på promenad :D
Och bara så ni vet så gick jag bak med Leah, så hon åkte inte efter oss ;)


Innan vi började äta ;)'


Finaste!


Liam


Lukas


Joyce


Theo :)


Jag och prinsessan!


Jag är fin i håret jag vet.
Men det är för att det snöade som satan förut.


Ska precis börja äta.





(rasmus hjälper :D)

Duktig prinsessa kan äta själv :D

Hihi, kommer kanske mera bilder imorgon!
Nu ska jag försöka att söva Leah för älsklingen tittar på film.
Skriver kanske senare.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Lotta

FIna bilder :) ser att ungen æter chips innan maten :P haha.. busted :)

2009-12-26 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0