- egen lägenhet!

Onsdag.
Började dagen med matte.
Jag fick höra det som jag redan vetat,
det gick dåligt på provet jag gjorde..
Torbjörn lät för en gångsskull glad och sa att jag inte
skulle tänka så mycket på det utan lägga mer fokus på
provet som vi ska ha på fredag.
Han sa även att jag ska göra det provet nästa onsdag,
eftersom att jag inte riktigt haft lätt för det.
Lite gullig kan han ju vara.

Sen var det idrott, jag hade helt blandat ihop dagar
och hade inga idrottskläder med mig.
Tur att jag och Ellen har badminton i flera veckor nu.
Det var jag, Ellen, Andreas och Micke.
Bra gick det och Andreas hade vunnit hela tiden (vi bytte lag hela tiden)
men sen sista matchen så vann jag och Ellen över Micke och Andreas :D
WIIIIIIIHOOOO!

Sen hade vi lunch,
sen samhällskunskap och sen engelskaprov.
Usch det kändes inte bra det heller!

Efter skolan så drog jag hem,
mötte en stund senare upp älsklingen på stan och vi gick och
spanade massa julklappar :D
Hihih, så nu har alla i min familj julklappar :D

Btw så har jag och älsklingen Lottas lägenhet igen,
hon ska till Danmark över nyår :D
MYSPYS!

Dags att sluta.
Kommer bilder från Max lucia senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0