- en stor saknad.

Here we go again.
Känns som en evighet sen jag skrev sist fast det inte alls
var så.
Hm, börjar jag bli virrig?
Hahah, börjar var väl fel ord, men jag kanske börjar bli mera
virrig (A)

Jag och mamma har haft ett litet The Macahans-Maraton här.
Vi har suttit i varsin soffa och tokstirrat på det!
För er som inte fattar så är det en vääääldigt gammal serie.
Sök på det vettja ;)

Imorgon blir det till att träffa Saam igen :D
Åh jag längtar så att jag bli grööön!
MYSPYS!

Något mer jag längtar till så är det älsklingens säng!
Känns så tomt utan honom under täcket!
Är man van att sova med någon så blir det toktomt när man inte
gör det.
Suck, får sova med honom imorgon :D
HIHIHIHI :D
Jag älskar dig Rasmus!


NATTINATTI!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0